Platform HB Almere
Komende evenementen
Please log in first.
Mar 26 |
Annapark, Almere
|
Mar 24 |
online
|
Feb 10 |
online
|
Jan 20 |
|
Nov 27 |
Annapark, Almere
|
Nov 19 |
|
Nov 12 |
|
Oct 17 |
|
Oct 15 |
|
Oct 10 |
online
|
Sep 17 |
|
Afgelopen evenementen
Jun 19 |
|
May 28 |
|
Apr 17 |
Webinar door Juf Sofie
|
Apr 10 |
Het ABC, Staalmanpark 10, Amsterdam
|
Apr 04 |
Webinar door Juf Sofie
|
Mar 22 |
Colour Kitchen Zuilen, Pr. Christinalaan 1, 3554 JL Utrecht
|
Mar 20 |
Vergadercentrum Annapark, Sas van Gentlaan 10, Almere
|
Mar 13 |
|
Mar 13 |
Gebouw VMCA, Wagenmakerbaan 43, 1315 BC Almere
|
Mar 08 |
Gebouw VMCA, Wagenmakerbaan 43, 1315 BC Almere
|
Mar 04 |
|
Feb 29 |
|
Feb 14 |
Het ABC, Staalmanpark 10, Amsterdam
|
Jan 22 |
|
Jan 17 |
online
|
Nov 08 |
Vergadercentrum Annapark, Sas van Gentlaan 12, Almere
|
Oct 11 |
|
Oct 09 |
Buurtcentrum Amerika, Henry Stanleystraat 1, Almere Poort
|
Sep 27 |
nnb
|
Sep 18 |
Buurtcentrum Amerika, Henry Stanleystraat 1, Almere Poort
|
Nieuwsfeed
Er zijn weinig studies die direct onderzoeken of basisschoolleerlingen door gewenning aan beloningen/feedback bij digitaal werken minder geconcentreerd/doelgericht zijn bij schriftelijk werken in de klas.
Artikel
27 June 2024
Afbeelding
Film en artikel over de vraag Wat zijn de effecten van (een verbod op) smartphones, laptops en tablets in de les en op school op de leerprestaties van vo-leerlingen en mbo-studenten?
Film
27 June 2024
EEen schoolhond kan een positieve bijdrage leveren aan het sociaal-emotioneel welbevinden van leerlingen in het primair en voortgezet onderwijs.
Artikel
26 June 2024
Het is een vooroordeel dat (hoog)begaafde kinderen sociaal en emotioneel achterlopen bij hun leeftijdgenoten of dat zij op zijn minst toch wel problemen hebben met hun sociale en emotionele functioneren.
Artikel