Platform HB Almere
Komende evenementen
Please log in first.
May 06 |
nnb
|
Jan 27 |
nnb
|
Sep 29 |
nnb
|
Jun 12 |
online
|
May 15 |
|
May 13 |
online
|
Afgelopen evenementen
Apr 16 |
Vrijeschool Almere
|
Apr 10 |
|
Mar 26 |
Annapark, Almere
|
Mar 24 |
online
|
Feb 12 |
|
Feb 10 |
online
|
Jan 29 |
|
Jan 28 |
Vrijeschool, Lierstraat 7, Almere
|
Jan 20 |
|
Jan 15 |
|
Nov 27 |
Annapark, Almere
|
Nov 19 |
|
Nov 12 |
|
Oct 17 |
|
Oct 15 |
|
Oct 10 |
online
|
Sep 17 |
|
Jun 19 |
|
May 28 |
|
Apr 17 |
Webinar door Juf Sofie
|
Nieuwsfeed
In dit artikel wordt signaleren van een ontwikkelingsvoorsprong in de kinderopvang besproken aan de hand van onderzoek van POINT.
Artikel
Artikel over DCD bij begaafde leerlingen. Zoals bij alle dubbel bijzondere leerlingen, komt het voor dat de begaafdheid wel gezien wordt, maar dat de DCD gecompenseerd wordt en andersom.
Artikel
In dit artikel verkennen we hoe ouders aan de hand van autonomie-ondersteunend opvoeden én een concreet voorbeeld uit het gezinsleven van een hoogbegaafd kind
Artikel
24 April 2025
Autonomie – de behoefte om zelf keuzes te maken en onafhankelijk te denken – wordt vaak gezien als een typisch kenmerk van begaafde personen. Maar klopt dat wel?
Artikel
24 April 2025
De animatie geeft uitleg over de impact van stress op het kinderbrein en hoe je als volwassene een kind kunt helpen als de stress te hoog oploopt of te lang duurt. We hebben nu een nieuwe ‘Window of Tolerance’ animatie gemaakt met uitleg speciaal voor kinderen: Het stressraam.
Film
24 April 2025
Begaafde personen ontwikkelen zich niet altijd in hetzelfde tempo op alle gebieden. Dit fenomeen wordt vaak asynchroniteit genoemd. Maar is dit een universeel kenmerk van begaafdheid?
Artikel